Autostrada spre succes: Cum să îmbunătățim infrastructura rutieră
Fără infrastructura rutieră, lumea, așa cum o cunoaștem astăzi, s-ar opri. Cu toate acestea, procesul de construire a acestei vaste rețele de drumuri și autostrăzi este complex. Cea mai mare parte a lucrărilor rutiere necesită colaborarea mai multor tipuri diferite de ingineri, multe dintre acestea având loc în exterior sau în subteran. Pentru a amenaja un drum, o companie de construcții trebuie să coordoneze numeroase piese în mișcare. Sistemele de drenaj și utilitățile trebuie cartografiate; podurile trebuie întocmite; lucrările electrice și de fibră optică, semafoarele și camerele de luat vederi trebuie luate în considerare – pentru a numi doar câteva dintre acestea. Și, deoarece lucrările la drumuri se desfășoară în aer liber, fără niciun fel de acoperire, confruntarea cu condițiile meteorologice poate deveni o problemă importantă care dă peste cap programul de construcție.
Pentru a face lucrurile și mai complicate, proiectele de infrastructură rutieră sunt în mod constant subfinanțate. Potrivit Forumului Economic Mondial, se așteaptă ca investițiile în infrastructură la nivel mondial să ajungă la 79.000 de miliarde de dolari până în 2040. Pare o cifră uriașă, dar de fapt este cu 18 trilioane de dolari mai puțin decât necesarul global de investiții. Cea mai mare parte a acestui decalaj provine din investițiile insuficiente în sectorul rutier și în cel al energiei electrice.
Nicio discuție despre infrastructura rutieră și de autostrăzi nu este completă fără a menționa angajatorul: guvernul. După cum știe orice firmă de construcții, contractele guvernamentale de infrastructură sunt aproape întotdeauna atribuite celui care face cea mai mică ofertă. Din acest motiv, companiile care licitează pentru acest tip de proiecte de construcții concurează aproape întotdeauna la preț. Reducerea costurilor este un obiectiv principal pentru firmele de construcții de infrastructură.
Din această cauză, firmele de construcții în domeniul infrastructurii trebuie să își dea seama cum să răspundă cerințelor unei industrii în creștere cu fonduri limitate și factori externi care se agravează. Ele trebuie să fie capabile să livreze lucrări de calitate la termen. Răspunsul? Tehnologia inovatoare.
Definirea inovației în construcția de drumuri și autostrăzi
Inovarea în domeniul infrastructurii rutiere poate lua mai multe forme diferite. De la crearea unui nou software pentru a sprijini echipele de teren dispersate, până la implementarea unor materiale de construcție și proiecte de ultimă generație, liderii lucrează din greu pentru a răspunde cerințelor viitorului. Companiile de construcții au adoptat deja noi modalități de estimare, licitație și calificare. Și, implementează noi abordări în ceea ce privește gestionarea proiectelor, colaborarea pe teren și gestionarea datelor.
Cu toate aceste provocări și oportunități, cum se poate aștepta ca o companie să țină pasul, continuând în același timp să se concentreze pe elementele de bază ale unei construcții de calitate?
Răspunsul se află în tehnologia de astăzi. Software-ul potrivit există pentru a vă consolida obiectivele, pentru a vă conecta echipa și pentru a permite creșterea și extinderea. Cu inovații care să vă sprijine echipa, puteți ține pasul pe parcursul întregului proces al ciclului de viață al infrastructurii – de la planificare și proiectare la construcție și întreținere.
Software pentru infrastructura rutieră
Șoselele și autostrăzile se pot întinde pe sute de kilometri, traversând orașe, județe sau chiar state întregi. Prin urmare, instrumentele din acest domeniu trebuie să fie foarte ușor de personalizat pentru a susține nevoile specifice ale fluxurilor de lucru multidisciplinare și ale constructorilor.
Atunci când căutați o tehnologie care să vă sprijine echipa, țineți cont de următoarele:
Coordonarea este totul.
Livrarea infrastructurii este un efort de echipă. Necesită colaborarea între echipele de drumuri, echipele de drenaj, serviciile de utilități și multe altele. Un instrument software de înaltă calitate ar trebui să fie capabil să acomodeze fluxurile de lucru care susțin aceste eforturi de coordonare la scară largă.
Dacă nu este ușor de utilizat, nu merită.
Imaginați-vă că încercați să integrați mai multe echipe într-un software pe care nici dumneavoastră nu îl înțelegeți. Ar putea avea cele mai bune instrumente de calitate din lume, dar dacă nu îl puteți învăța rapid, toată această valoare este pierdută. Veți avea nevoie de un software pe care să îl puteți înțelege cu ușurință, astfel încât să îl puteți standardiza în cadrul echipelor, să implementați rapid instruirea și să îl optimizați pentru creștere.
Capacitatea de a se extinde
Drumurile și autostrăzile diferă de alte proiecte de construcții prin faptul că se pot întinde pe sute de kilometri. În funcție de amploarea proiectului, compania dvs. ar putea avea de-a face cu echipe multidisciplinare care lucrează împreună pe teritoriul unui oraș, al unui județ sau chiar al unui întreg stat. Software-ul dvs. trebuie să aibă capacitatea de a găzdui toți acești utilizatori, astfel încât echipa dvs. să poată lucra împreună pe o platformă de date centralizată fără sughițuri.
Sursa: https://roadsflow.com