Autostrazile din Germania sunt printre putinele drumuri din lume care nu au restrictii de viteza pentru autoturisme si motociclete.
Limitarile de viteza se aplica la jonctiuni si alte puncte periculoase, cum ar fi portiuni in constructie sau reparatie.
Limitarile de viteza pe portiunile care nu sunt in constructie sunt in general la 100 km/h, 120 km/h si 130 km/h.
Limitarile de viteza pe portiunile in constructie sunt la 80 km/h, 60 km/h si chiar 40 km/h.
Mai pot fi limitari de viteza pe portiunile de autostrada cu carosabilul umed sau pentru a reduce poluarea sonora pe timpul noptii (de obicei intre orele 22 – 6:00). Unele limitari sunt impuse pentru a reduce poluarea aerului.
In mod obisnuit, duminica si in zilele de sarbatoare, pe autostrazile din Germania, autocamioanele nu au voie sa circule pe autostrada inainte de ora 22:00, exceptie facand autocamioanele care transporta produse perisabile sau alte exceptii cum ar fi vehiculele militare.
Vehiculele care nu pot circula cu o viteza mai mare de 60 km/h nu au voie sa circule pe autostrada.
In general, nu exista viteza minima pentru circulatia pe autostrada, dar conducatorii de autovehicule nu au voie sa conduca prea incet (de exemplu, sub 80 km/h pe portiunile de autostrada unde nu exista limita de viteza), deoarece acest lucru ar conduce la o perturbare semnificativa a traficului.
Rețeaua germană de autostrăzi este una dintre cele mai cunoscute din lume în mare parte datorită lipsei unei limite generale de viteză pe majoritatea tronsoanelor. Însă, potrivit Clubului Auto German, aproximativ 3.900 din cei 13.000 de kilometri de autostrăzi din Germania au limite de viteză, în principal între 80 și 120 de kilometri pe oră. Restul de 9.100 de kilometri de autostrăzi nu sunt supuși niciunei limite de viteză, deși există totuși o recomandare de a circula cu 130 de kilometri pe oră.