Revizuirea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru lărgirea la patru benzi de circulație a drumului de legătură între A1 și DN7 (DJ 711 A) s-a confruntat cu întârzieri în livrarea documentațiilor. Procesul a început în octombrie 2019, iar contractul a fost încheiat între CNAIR și societatea Irmat Cons SRL în valoare de 923.973 lei, fără TVA. Cu toate acestea, documentația necesară pentru autorizația de construire la faza de Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor nu a fost finalizată până la termenul contractual de 2 martie 2021. De asemenea, proiectul tehnic a înregistrat întârzieri, nefiind finalizat până la data limită de 2 iunie 2021. Ca urmare a acestor întârzieri, CNAIR a emis un certificat negativ către proiectant. Stadiul actual al contractului indică faptul că în data de 16 ianuarie 2024 au fost transmise observații asupra documentației PTE, revizia 4, iar în data de 17 ianuarie 2024 au fost transmise observații asupra documentației PAC, revizia 2. CNAIR a solicitat penalități în valoare totală de 122.890 lei, fără TVA, pentru nerespectarea termenelor contractuale în diverse etape ale procesului, inclusiv predarea rapoartelor de progres și finalizarea documentațiilor. Obiectul contractului implică expertiza tehnică, elaborarea studiului de fezabilitate, proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor, proiectul tehnic de execuție, precum și asistența tehnică în perioada licitației pentru contractul de lucrări.
Revizuirea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic pentru lărgirea la patru benzi de circulație a drumului de legătură între A1 și DN7 (DJ 711 A) a avut întârzieri în livrare.
INFRASER își propune să distribuie articole legate de domeniul infrastructurilor rutiere, haideți împreună să descoperim cât de frumoasă este ingineria și cât de multe trebuie să învățăm desprea ea.